کد مطلب : ۹۰۲
بازدید: ۲۴۷۹
پوستر در عرصه هنرهای تجسمی به عنوان رسانه‌ای شناخته می‌شود که می‌تواند به سرعت با مخاطبش به گفتمان بنشیند و او را در جریان وقایع مختلف قرار دهد.
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
بمب اتمی آیندهبه گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ پوستر در عرصه هنرهای تجسمی به عنوان رسانه‌ای شناخته می‌شود که می‌تواند به سرعت با مخاطبش به گفتمان بنشیند و او را در جریان وقایع مختلف قرار دهد. این روزها در نمایشگاه هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، پوستری به نمایش درآمده که مخاطبانش را نسبت به آینده بیمناک کرده است.

این پوستر که "بمب اتمی آینده" اثر علی نصرتی است، موضوعی زیست محیطی را مد نظر قرار داده و پلاستیک را بمب اتمی آینده بشر دانسته است. او با تصویری که از این پلاستیک به شکل انفجار بمب اتمی ساخته، توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر این روزها در حالی نمایشگاه آثار خود را در برابر دید علاقمندان به هنر قرار داده که متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته نگاه خود را به هنر معاصر و مفهومی اختصاص داده است.

برای دیدن آثار هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانید همه روزه تا 17 اسفندماه به موسسه فرهنگی هنری صبا در خیایان ولیعصر، نرسیده به چهار راه طالقانی، جنب ساختمان فرهنگستان هنر مراجعه کنید.


منبع: هنرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2