کد مطلب : ۹۹۷
بازدید: ۲۲۳۰
همزمان با فرارسیدن دهه‌ی دوم شهادت حضرت زهرا (س) و برنامه‌ «بانوی آب و آیینه» به روی آنتن صدای پایتخت می‌رود.
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
«بانوی آب و آیینه» ویژه شهادت حضرت زهرا(س) به روی آنتن می‌رودبه گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ علیرضا مبینی مدیرگروه رویدادهای شبکه رادیویی تهران در خصوص ویژه برنامه روز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: گروه رویدادها با ویژه برنامه «بانوی آب و آیینه» در روز شهادت از ساعت 16:30 تا 17:15 با محوریت ولایت مداری حضرت زهرا(س) به روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: تمرکز اصلی این برنامه رادیویی بر محور ولایت‌مداری و حفظ سلاله ایشان برای ماندگاری ولایت است که در دو برهه تاریخی آن را بیان می‌کنیم، در وهله‌ی اول ولایت‌مداری ایشان از حضرت محمد(ص)  و دیگری در مقطع زمانی امامت حضرت علی (ع) است که این بزرگوار، هم‌مانند یک شیرزن پشت و پناه پدر بزرگوارشان حضرت امیر (ع) بود.

مبینی در خصوص دیگر بخش‌های شنیداری ویژه برنامه «بانوی آب و آیینه» اظهار داشت: ما در این برنامه سعی کردیم با حضور کارشناس چون حشمت‌الله قنبری و حجت‌الاسلام شیروانی با نگاهی به زندگی حضرت فاطمه (س) ولایت‌مداری و تأثیر آن زندگی را بیان کنیم.

وی افزود: «بانوی آب و آیینه» با دیگر بخش روایتگری که بدیعه‌ی دو برهه‌ی تاریخی ولایت پیامبر (ص) و حضرت امیر (ع) را بیان می‌کند، به روی آنتن شبکه رادیویی تهران می‌رود همچنین ما در این برنامه از دیگر بخش‌هایی چون نوحه‌خوانی هم نیز استفاده کرده‌ایم.

مدیرگروه  رویدادهای شبکه‌ رادیویی تهران در پایان به عوامل برنامه‌ساز ویژه برنامه «بانوی آب و آیینه» اشاره کرد و گفت: حماد خزایی(تهیه‌کننده)، سعید بارانی (گوینده)، مریم چوپانی(نویسنده) از همکاری ما در شبکه‌ رادیویی تهران هستند که در روز شهادت با «بانوی آب و آیینه» مهمان شنوندگان می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2