کد مطلب : ۸۷۰
بازدید: ۸۵۷۹
جواهری "you are here" ایجاد شده توسط تالیا آویو وینر، به شما این امکان را داده تا هویت خود را با پیچیدگی و ظرافت به تن کرده و عشق خود را به شهر محبوب خود فریاد بزنید. قصه گویی تاثیر گذار، راه را برای شنوندگان در جهت کسب هویت، با جنبه های مختلفی که این قصه با خود به همراه دارد، باز می کند.
هنری تراشیده شده از جنس طلا/بانک عکس/شاید یافتن هویت یک فرد آنقدرها هم ناممکن نباشد، چرا که ما متعلق به آنانی هستیم که به آنها عشق می ورزیم و آنها نیز متعلق به ما هستند؛ عشق و وفاداری که ما به آنها داریم هویت ما را بیش از هر گروه یا واژه ایی شکل داده است.
شاید یافتن هویت یک فرد آنقدرها هم ناممکن نباشد، چرا که ما متعلق به آنانی هستیم که به آنها عشق می ورزیم و آنها نیز متعلق به ما هستند؛ عشق و وفاداری که ما به آنها داریم هویت ما را بیش از هر گروه یا واژه ایی شکل داده است.
هنری تراشیده شده از جنس طلا/بانک عکس/تالیا هم زمان با تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دوره کارشناسی در یک طلاسازی شروع به کار کرد و شیفته مواد و لوازم، تقارن ها و هنر کارش شد.
تالیا هم زمان با تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دوره کارشناسی در یک طلاسازی شروع به کار کرد و شیفته مواد و لوازم، تقارن ها و هنر کارش شد. "Talia Sari" کارگاه خود را با استفاده از فن آوری و هنر دستی برای ساخت قطعات مینیمال جواهر که پس هر کدام داستانی نهفته است، راه اندازی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2