کد مطلب : ۱۰۶۶
بازدید: ۴۷۲۹
مدیر دفتر شعر حوزه هنری:
همیشه آماده به خط بودن و سرخط بودن را می‌توان نقطه مثبت حوزه هنری در زمینه شعر دانست.
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
آماده به خط بودن ویژگی مثبت حوزه هنری استبه گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ علی داوودی، مدیر دفتر شعر حوزه هنری با اشاره به نقطه مثبت برنامه‌های این مرکز در سال 94 گفت: همیشه آماده به خط بودن و سرخط بودن با توجه به جایگاه حوزه هنری و اینکه نسبت به مسائل روز مانند شیخ نمر و مدافعان حرم بی تفاوت نبوده است را می‌توان نقطه مثبت عملکرد حوزه هنری در سال 94 دانست.

وی افزود: کارشناسی آثار رسیده به حوزه هنری به طور تقریبی به روزی یک مجموعه شعر رسیده است، 2 تا 3 جشنواره بزرگ مانند جشنواره شعر انقلاب و جوان سوره توسط این مرکز برگزار می‌شود. در کنار آن حوزه هنری از نظر معیشتی، روحیات و مشکلات شخصی آن‌ها جویای احوال شاعران است.

مدیر دفتر شعر حوزه هنری با اشاره به حمایت از تولید آثار هنرمندان توسط این مرکز بیان کرد: ارائه کارشناسی به مراکز استانی و سرکشی به استان‌ها نیز از برنامه‌های دیگر دفتر شعر حوزه هنری محسوب می‌شود.

برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی شعر چون کارگاه شعر نو، جوان و آیینی، شرح شعر و حکمت در شعر در طول سال‌های طولانی شکل گرفت و تاکنون نیز ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

داوودی تصریح کرد: مناسبت‌های سیاسی، فرهنگی و دینی مانند روز شعر و ادب فارسی، شیخ نمر و حوادث جهان اسلام به طور عمومی از جمله مسائلی است که شاعران در سال 94 دور هم جمع شدند. بحث تجلیل و بزرگداشت برای فرهنگ و معرفی کتاب نیز از جمله برنامه‌های دیگری بود که در این سال اجرایی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2