کد مطلب : ۱۰۶۷
بازدید: ۴۹۷۷
مونا احمدی، هنرمند پوستر:
انسان‌گرایی و نو شدن افکار و اندیشه‌ها می‌تواند نقش مهمی در خلق اثر هنری موفق داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
انسان‌گرایی در وجود هنرمند منجر به خلق آثار بدیع می‌شودبه گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ مونا احمدی، هنرمند پوستر در خصوص عید نوروز و حال و هوای هنرمند در این ایام در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر قرار باشد عید نوروز را سوژه کارهای هنری‌ام قرار دهم، بدون شک سراغ سفره هفت سین نمی‌روم؛ چرا که فکر می کنم خیلی از افراد قبل از من برای تصویر کردن نوروز همین سوژه را انتخاب کرده‌اند.
 
وی افزود: به اعتقاد من باید از نو شدن بهار ایده گرفت، نو شدن افکار، نو شدن فضای فرهنگی و اجتماعی همگی ایده‌های خوبی برای نشان دادن نو شدن طبیعت هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: کار کردن و خلق اثر هنری تابع تغییرات روانی و درونی هنرمند است. وقتی انسان‌گرایی در وجود یک نفر بیدار باشد، می‌تواند هنرمندانه اثر خلق کند، حال اینکه این اتفاق چه زمانی در وجود هنرمند رخ دهد اهمیت ندارد. اینکه در فصل بهار باشد یا هر فصل دیگر آن چه مهم است انسان گرایی و بیدار شدن افکار و اندیشه است که منجر به خلق آثار با هوای بهار می‌شود.
 
احمدی افزود: آرزو می‌کنم در سال جدید هنر در جهت درست قرار بگیرد و از جنبه شخصی آن خارج شود. به نظر من این خود هنر است که اهمیت دارد و باید به آن بها داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2