کد مطلب : ۱۲۰۵
بازدید: ۱۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶
فراخوان بخش نمایشگاه نقاشی سومین جشنواره دانشجویی-سراسری ژکال

_زمان آغاز ثبت نام از ۲۰دی ماه۱۳۹۶ می باشد و با مراجعه به سایت جشنواره ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال به آدرس  www.jokalfestival.com انجام می شود .


_نحوه ی ثبت نام :


دانشجویان گرامی برای ثبت نام در سومین جشنواره ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال ابتدا می بایست به سایت www.jokalfestival.com مراجعه نموده و پس از پر کردن فرم ثبت نام ، آن را به همراه تصویر آثار خود ( حداکثر ۳ اثر ) و عکس گواهی اشتغال به تحصیل ارسال نمایند .  
_مقررات جشنواره و شرایط شرکت دادن آثار :
-موضوع آزاد می باشد.اثر می تواند نقاشی ،  چاپ دستی ، کلاژ یا طراحی باشد .
-ابعاد : حداکثر ضلع هر اثر با احتساب قاب ترجیحا ۲۰۰ سانتی متر باشد .
-زمان خلق اثر مربوط به دو سال اخیر باشد .
-در صورت چند لته ای بودن اثر ، تعداد لت های آن مشخص شود .
 

_شرایط ارسال تصاویر:


-فرمت RGB-jpg باDPI 150 (حداکثرتا 1MB)
-شرکت  کنندگان الزاما می بایست دانشجوی یکی از موسسات آموزش عالی ، وزارت علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران در هر یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد باشند .
-تمامی دانشجویان رشته ی نقاشی که حداکثر یک سال از تاریخ پایان نامه آن ها می گذرد می توانند در بخش غیر رقابتی نمایشگاه شرکت نمایند .
-آثار راه یافته به نمایشگاه در صورت تمایل خالق اثر به فروش می رسند .
-آثار ارسالی راه یافته به مرحله ی دوم داوری باید به گونه ای باشند که قابلیت نصب ( سیم ، قاب ، بوم ديپ و غيره ) و ارائه در نمایشگاه را داشته باشند .
-حق چاپ تصاویر آثار ارسالی در بروشور ، کاتالوگ و … برای دبیر خانه ی جشنواره و همچنین انجمن علمی نقاشی دانشگاه هنر تهران محفوظ می باشد .


_مراحل داوری :


-مرحله ی اول داوری از روی تصاویر آثار انجام می گیرد و به منظور تحویل اصل اثر در صورت راه یافتن به مرحله ی دوم داوری با خالق آن تماس گرفته می شود . همچنین اسامی برگزیدگان مرحله ی اول داوری در اسفند ماه در سایت جشنواره اعلام می گردد .
-مرحله ی دوم داوری از روی اصل آثار انجام می شود و آثار انتخابی به نمایشگاه راه می یابند .
-در مرحله ی سوم  داوری بنا به انتخاب هیئت داوران ، نفرات برتر و برگزیده مشخص شده و در روز اختتامیه معرفی می گردند و به ترتیب جوایز نقدی و غیر نقدی به آن ها اهدا می شود .


دبیر خانه : خیابان انقلاب ( از شرق به غرب ) ، قبل از تقاطع خیابان ولیعصر ( ع ) ، کوچه ی بالاور ، ساختمان معاونت فرهنگی و هنری دانشگاه هنر ، دبیر خانه ی جشنواره ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال

_زمان نمایشگاه : بهار۱۳۹۷
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2