کد مطلب : ۸۶۹
بازدید: ۵۱۵۴
طراحی هلکوپتر " H160" که با همکاری آزمایشگاه خودروسازی" Peugeot" برای اولین بار در سال 2015 در یک نمایشگاه هوایی در دوبی به معرض تماشا گذاشته شد. ایده اولیه طراحی این هلیکوپتر از آنجایی می آید که این گروه طراحی در یک رقابت داخلی آخرین ایده خود را برای ساخت یک هلیکوپتر زیبا و پرکاربرد برنده شدند. با تحقق اهداف اولیه در طراحی این هلیکوپتر، محصول نهایی، بسیار زیبا، جذاب و با بالاترین میزان کاربرد ممکن است.
هلیکوپتر H160، طراحی منحصر به فرد، حداکثر کاربرد/بانک عکس/برای مثال در علم مهندسی،قابلیت حفاری سکو های ساحلی برای این هلیکوپتر در نظر گرفته شده است. برای کابری های نظامی و استفاده نیروی پلیس هم امکان رهگیری و تعقیب و گریز های سرعتی برای این وسیله نقلیه هوایی امکان پذیر است.
برای مثال در علم مهندسی،قابلیت حفاری سکو های ساحلی برای این هلیکوپتر در نظر گرفته شده است. برای کابری های نظامی و استفاده نیروی پلیس هم امکان رهگیری و تعقیب و گریز های سرعتی برای این وسیله نقلیه هوایی امکان پذیر است.
هلیکوپتر H160، طراحی منحصر به فرد، حداکثر کاربرد/بانک عکس/این موارد تنها تعدادی از کابردهای این هلیکوپتر هستند. این طراحی خلاقانه در وهله اول هم نظر حرفه ای ها و هم نظر عموم مردم را به خود جلب کرده است. دارا بودن شخصیت منحصر به فرد و کاربری های خاص کلید اولیه طراحی و برنامه ریزی این هلیکوپتر بوده است.
این موارد تنها تعدادی از کابردهای این هلیکوپتر هستند. این طراحی خلاقانه در وهله اول هم نظر حرفه ای ها و هم نظر عموم مردم را به خود جلب کرده است. دارا بودن شخصیت منحصر به فرد و کاربری های خاص کلید اولیه طراحی و برنامه ریزی این هلیکوپتر بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2