کد مطلب : ۹۷۲
بازدید: ۲۲۲۳
شرکت Urbanoasis با انجام پروژه ای قصد دارد تا دوباره مردم شهرنشین را با طبیعت آشتی دهد. او این کار را از طریق طراحی و تولید محصولاتی در حوزه رشد و پرورش گیاهان و سبزیجات در بالکن‌ها و داخل اتاق‌ها و ایجاد محصولات آموزشی برای ترغیب مردم به پرورش گیاهان در محیط‌ های شهری انجام خواهد داد. بسته‌ای که در تصاویر مشاهده می‌کنید، باسیل (Basil) نام دارد که شامل یک گلدان، مقداری خاک خشک و کود، ابزارهای باغبانی، مقداری بذر و دانه و همچنین ظرف مخصوص آبیاری می‌باشد. گلدان این بسته، با ظاهر مدرن و البته کوچک خودش به راحتی می‌تواند در فضاهای کوچک خانه و حتی در بالکن‌ها مورد استفاده قرار بگیرد و منظره‌ای زیبا خلق نماید.
استفاده از این محصول هم تفریح خوبی است و هم پیام‌های مثبتی در خود دارد؛ چرا که نمونه‌ای از محصولات تولیدی با توجه به رویکرد اکوسیستم پایدار است: استفاده از الیاف‌های بامبو و کامپوزیت‌های حاصل از ساقه برنج، چوب پنبه، مقوای بازیافتی و چوب طبیعی!! همه‌ی این‌ها برای سازگاری کامل این محصول با محیط زیست کفایت می‌کند.

اما ایده نو دیگری که در Basil وجود دارد، این است که محتویات بسته، خودشان دفترچه راهنمای خودشان هستند! روی هر قطعه، شماره و نوشته‌ای کوتاه حک شده که ترتیب استفاده و نحوه آن را از لحظه بازگشایی بسته تا انتهای رشد گیاه به کاربر آموزش می‌دهد.

با استفاده از این کیت کشاورزی خانگی، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از انواع گیاهان و سبزیجات را در خانه خود به راحتی پرورش دهید و یا حتی با هدیه دادن آن به کودکان، انگیزه‌های فوق‌العاده‌ای را که ممکن است در محیط‌های شهری امکان تجربه آن‌ها را نداشته باشند، در آن‌ها ایجاد کرده و پرورش دهید.

متاسفانه این کیتِ کشاورزیِ خانگیِ سازگار با محیط زیست هنوز به مرحله تولید انبوه به منظور ارائه به بازار نرسیده است. آیدیاز هم مثل شما منتظر تولید آن خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2