کد مطلب : ۹۵۶
بازدید: ۲۰۱۵
«صدای منو می‌شنوید؟» یک ملودرام اجتماعی به کارگردانی صادق پروین آشتیانی با زمینه دفاع مقدس است.
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
صادق پروین آشتیانی با فیلم، صدای منو می‌شنوید؟به گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ صادق پروین آشتیانی کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص اولین فیلم سینمایی خود گفت: «صدای منو می‌شنوید؟» یک ملودرام اجتماعی با تم خیلی ظریف دفاع مقدس است. در ارتباط با پدری که پس از سی سال، خبری از پسر مفقود الاثرش دریافت می‌کند.

آشتیانی که پیش از این قرار بود، فیلمنامه «تغییر چهره» به نویسندگی جابر قاسمعلی را به عنوان اولین فیلم سینمایی خود بسازد، در ادامه گفت: کسانی که مجوز کارگردانی فیلم اول می‌گیرند، زمان مشخصی برای ارائه فیلمنامه دارند که اگر در این زمان فیلمنامه‌شان را تحویل ندهند نوبتشان از دست می‌رود. ما چون برای ساخت «تغییر چهره» به توافق نهایی نرسیدیم، قدری زمان را از دست دادیم و فیلمنامه «صدای منو می‌شنوید؟» در زمان کمی نوشته شد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل فیلمنامه «صدای منو می‌شنوید؟» با ایده‌آل‌های من برای یک فیلم سینمایی قدری فاصله دارد و پس از صدور پروانه ساخت، تاکنون در حال بازنویسی فیلمنامه هستم. این بازنویسی تا پایان سال ادامه دارد و ممکن است یک نویسنده دیگر برای بازنویسی فیلمنامه به ما کمک کند.

این کارگردان در خصوص زمان شروع تولید این فیلم عنوان کرد: ان شاءا... بعد از تعطیلات نوروز و در اواخر فروردین ماه، پیش تولید کار را شروع می‌کنیم و امیدوارم «صدای منو می‌شنوید؟» در اردیبهشت ماه جلوی دوربین برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وی افزود: بخشی از کار در تهران، بخشی در جاده‌ها و بخشی هم در کوهستان و روستاهای واقع در شمال کشورمان فیلمبرداری خواهد شد.

گفتنی است؛ صادق پروین آشتیانی پیش از این در عرصه کارگردانی تلویزیون فعال بوده است و ساخت تله‌فیلم‌هایی چون «شب قصه‌ها»، «من، تو، او» و «صدای پای تردید» را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2