کد مطلب : ۹۹۵
بازدید: ۱۹۸۶
محمدمهدی شاهی کارگردان سوء‌تفاهم از ماجرا و رویداد وحشتناک اثر خود گفت.
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
جنایتی مشکوک در تماشاخانه «سه نقطه»به گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ محمدمهدی شاهی کارگردان نمایش «سوء‌تفاهم» در خصوص داستان نمایش خود گفت: قصه پسری را روایت می‌کند که پس از سال‌ها به کشور خود بازمی‌گردد اما خواهر و مادر وی ماجراهایی را رقم می‌زنند که جنایتی رخ می‌دهد.

وی درباره اجرای نمایش خود در دوره قبل بیان کرد: حدود یک سال و نیم گذشته هم با یک گروه دیگر این نمایش را روی صحنه برده بودم اما اجرای الان دستخوش تغییراتی شده است.

شاهی در راستای سبک‌های اجرایی در نمایش عنوان کرد: از هر سبکی در این نمایش استفاده شده و به چشم می‌خورد زیرا که معتقدم یک نمایش نباید مختص به شیوه خاصی از سبک‌های تئاتر باشد.

وی درباره اجرای این مایش برای چندین بار عنوان کرد: احساس می‌کنم هنوز ادای دین به این نمایش نکرده‌ام و اگر فرصتی پیش آید آن را دوباره روی صحنه خواهم برد و از طرفی هنوز جای تغییر بسیاری در متن اثر دارد.

شاهی درباره اثر بعدی خود اظهار داشت: بازنویسی یک رمانی را انجام داده‌ام که قرار است بعد از این نمایش آن را روی صحنه ببرم و به نوبه خودش یک کار کاملا متفاوتی است.

گفتنی است نمایش سوء‌تفاهم به کارگردانی محمد مهدی شاهی در تماشاخانه سه نقطه ساعت 19:30 تا  تاریخ 21  اسفند ماه روی صحنه می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2