کد مطلب : ۹۹۶
بازدید: ۱۹۹۵
بهرام کاظمی گفت: پرداختن به یک مشکل اجتماعی و خانوادگی از ویژگی‌های مهم فیلم من است که امروزه همه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم زیرا تلفن همراه و شبکه‌های مجازی تا پای فروپاشی زندگی خانواده‌ها پیش رفته‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ بهرام کاظمی کارگردان فیلم سینمایی «مشکل گیتی»، که مراحل فنی آن مدتی است به پایان رسیده است در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار کرد: برای فیلم سینمایی «مشکل گیتی» درخواست پروانه نمایش کرده‌ایم و امیدوارم سال آینده بتوانیم این فیلم را به اکران عمومی در بیاوریم.

«مشکل گیتی» درخواست پروانه نمایش کرد/ فروپاشی زندگی در پی یک توهم اینترنتی

او همچنین در پاسخ به این پرسش که چه بازه زمانی را برای نمایش این فیلم مناسب می‌دانید، اظهار کرد:‌همه می‌دانیم تعداد فیلم‌هایی که درخواست اکران عمومی دارند زیاد است و بهترین زمان‌ها همچون عید فطر نیز متقاضی زیادی خواهد داشت اما به نظرم می‌رسد تابستان می‌تواند زمان مناسبی برای اکران عمومی فیلمم باشد چرا که با توجه به موضوع مطرح شده در فیلم سینمایی «مشکل گیتی»، خانواده‌ها راحت‌تر می‌توانند در کنار یکدیگر به دیدن این فیلم بنشینند.

کاظمی در ادامه عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های این فیلم طنازی آن است، با توجه به اینکه در این اثر از بازیگران کمدی نیز استفاده شده است، باید اعلام کنم این فیلم صرفا‌ًٌ کمدی نیست اما لحظه‌های شیرینی دارد که برای مخاطب جذابیت خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فیلمم پرداختن به یک معضل اجتماعی و خانوادگی است که امروز همه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، تلفن همراه و استفاده از شبکه‌های مجازی همچون تلگرام تبدیل به مشکلی برای خانواده‌ها شده است که امروز همه سرهایشان در گوشی است تا آنجا که فیلم‌های جشنواره را دیدم هیچ اثری مستقیماً به این موضوع نپرداخته بود؛ امیدوارم مخاطبین از دیدن این فیلم لذت ببرند.

 «مشکل گیتی» درخواست پروانه نمایش کرد/ فروپاشی زندگی در پی یک توهم اینترنتی

«مشکل گیتی» که تدوین آن توسط مژده قاجاریه ادامه دارد با بازی حمیدفرخ نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری و رویا نونهالی در نقش گیتی درباره زوجی بنام ایرج و گیتی است که در آستانه فرو پاشی زندگی مشترکشان هستند، توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی گیتی، سایه بر زندگی واقعی این دو انداخته است.

فیلم های سینمایی «پادزهر»، «هدف»، «از صمیم قلب»، «عروس فراری» و «شبی در تهران» ساخته های قبلی کاظمی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2