کد مطلب : ۹۹۸
بازدید: ۲۲۴۶
«کوچه‌ی بی‌نام»، سومین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی در سی روز نمایش به فروش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و فیلم سینمایی «در مدت معلوم» با بیش از هشتاد روز نمایش، در تهران و شهرستان جمعاً سه میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان فروش رسیده است.
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
آمار فروش «کوچه‌ی بی نام» و «در مدت معلوم»به گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ «کوچه‌ی بی‌نام»، سومین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی است که از بیست‌ودوم بهمن در سینماهای تهران به نمایش درآمده است به گفته‌ی امیر قطبی (مدیر پخش شرکت فیلمیران)، در سی روز نمایش به فروش یک میلیارد و 650 میلیون تومانی رسید.

«کوچه‌ی بی‌نام» در سینماهای تهران یک میلیارد و  150 میلیون تومان فروش داشته است. فروش این فیلم همچنین در شهرستان ها 500 میلیون تومان بوده است.

«کوچه‌ی بی‌نام» که با تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی تولید شده است، داستان دو خانواده را روایت می‌کند که در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند و درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

«در مدت معلوم» (فی‌المدت المعلوم) با بیش از هشتاد روز نمایش، در تهران و شهرستان جمعاً سه میلیارد و 620 میلیون تومان فروش داشته‌ است. به گفته‌ی قطبی، اولین تجربه‌ی وحید امیرخانی در سینماهای تهران، 2 میلیارد و 370 تومان و یک میلیارد و 250 میلیون تومان فروش داشته است.

بنابر اعلام فیلمیران دفتر پخش فیلم سینمایی "بادیگارد” تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا، این فیلم از چهارشنبه 26 اسفندماه 1394 در سینماهای تهران و شهرهای بزرگ نظیر اصفهان، مشهد و … به نمایش عمومی درخواهد آمد. فهرست سینماهای نمایش‌دهنده "بادیگارد” در شهر تهران عبارتند از:

سینما استقلال ( سینمای سرگروه فیلم)

پردیس‌های سینمایی: آزادی، تماشا، چارسو، رازی، راگا، زندگی، شکوفه، کوروش، کیان، ملت و همینطور سینماهای: اریکه ایرانیان، ایران، برج میلاد، بهمن، جوان، صحرا، عصرجدید، فرهنگ، فلسطین، کارون، مانادانا، مرکزی

همچنین پیش‌فروش بلیط‌های فیلم سینمایی «بادیگارد» برای سینما‌ی سرگروه فیلم؛ سینما استقلال در سایت سینماتیکت آغاز گردیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2