کد مطلب : ۹۹۹
بازدید: ۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
نمایش طرح‌ها و رنگ‌ها از انگلیس تا ایرانبه گزارش بخش خبری بانک عکس ؛ زوج هنرمندی به تازگی نمایشگاهی در قالب طراحی پارچه را با عنوان «آنا» در خانه هنرمندان ایران برگزار کرده‌اند. 

هنگامه اسدی و فرید سلطانی هنرمندانی هستند که گرافیک و طراحی را در دانشگاه ناتینگهام انگلیس آموخته‌اند و در حال حاضر آنجا به سر می‌برند. این نمایشگاه نیز به همت «فخری سلیمی» در ایران برگزار شده است.

سلیمی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این مجموعه عنوان کرد: این زوج مدت‌ها است که در زمینه طراحی پارچه فعالیت می‌کنند و طرح‌های آنها تاکنون در انگلیس در قالب‌های گوناگون منتشر شده است.

وی افزود: آنها مدتی در ایران بودند ولی متأسفانه نتوانستند این جا نمایشگاه بگذارند زیرا عموما گالری‌های مورد نظر برنامه داشتند و نوبت به آنها نرسیده بود به همین جهت بعد از رفتنشان این نمایشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مجموعه هفت تابلو 1×1 متر و تعدادی صندلی و مبل وجود دارد که روی آنها از طرح‌ها کار شده است، همچنین عکس و تکرار تکنیک غالب طرح‌ها است که در آنها با روشی شکل‌هایی تکرار شده‌اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: بازی با رنگ‌ها از دیگر ویژگی‌های این آثار است که مورد استقبال مخاطبان واقع شده است، همچنین لازم به ذکر است که کارها روی پارچه‌های سیلک چاپ شده‌اند و این آثار پیش از نمایش در این مجموعه در انگلیس نیز در معرض دید قرار گرفته‌اند.

گفتنی است این نمایشگاه تا 26 اسفند در نگارخانه «نامی» خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها
بانک عکس2
پربازدیدها
بانک عکس2
بانک عکس2